Samenwerken met ons kan op verschillende manieren . Een digitale samenwerking met ons kantoor biedt de meeste voordelen. Natuurlijk kunnen wij u ook bedienen op de klassieke manier d.w.z. door de afgifte van documenten op ons kantoor of door ons uw documenten digitaal over te maken via upload of e-mail.
We vatten de 3 mogelijke methodes even samen:
Uw facturen en documenten worden door u ingevoerd in een eenvoudige online
tool. Deze tool digitaliseert en archiveert uw documenten. U dient zich dus
niet meer te verplaatsen naar ons kantoor voor afgifte van uw facturen.
Uw volledige boekhouding blijft permanent toegankelijk via het digitaal
legaal archief. U kan uw facturen overal en altijd raadplegen.
Uw betalingen kan u markeren via deze tool.
De belangrijkste cijfers van uw onderneming worden regelmatig up to date
gehouden en zijn steeds eenvoudig door uzelf consulteerbaar.
Openingsuren
Ma 8u30 - 17u
Di 8u30 - 12u / namiddag op afspraak
Woe 8u30 - 17u
Do 8u30 - 12u / namiddag op afspraak
Vrij 8u30 - 17u
Za gesloten
Zo gesloten