SAMENWERKING

Samenwerken met ons kan op verschillende manieren . Een digitale samenwerking met ons kantoor biedt de meeste voordelen. Natuurlijk kunnen wij u ook bedienen op de klassieke manier d.w.z. door de afgifte van documenten op ons kantoor of door ons uw documenten digitaal over te maken via upload of e-mail.

We vatten de 3 mogelijke methodes even samen:

Volledig digitaal

Uw facturen en documenten worden door u ingevoerd in een eenvoudige online tool. Deze tool digitaliseert en archiveert uw documenten. U dient zich dus niet meer te verplaatsen naar ons kantoor voor afgifte van uw facturen. Uw volledige boekhouding blijft permanent toegankelijk via het digitaal legaal archief. U kan uw facturen overal en altijd raadplegen.

Uw betalingen kan u markeren via deze tool. De belangrijkste cijfers van uw onderneming worden regelmatig up to date gehouden en zijn steeds eenvoudig door uzelf consulteerbaar.

Semi-digitaal via upload en scan

U stuurt uw ingescande of per mail ontvangen documenten via een specifieke mail of via upload naar ons kantoor. Wij zorgen voor de verdere verwerking .

U kan uw facturen digitaal raadplegen. Consulteren van uw boekhouding kan door contactname met ons kantoor.

Manueel

U brengt uw documenten naar ons kantoor. Wij zorgen terug voor de verdere verwerking. Consulteren van uw boekhouding kan door contactname met ons kantoor.

Het is duidelijk dat volledig digitaal samenwerken met ons heel interessante voordelen biedt voor u . Wenst u deze stap te zetten of wilt u hierover eerst meer informatie, aarzel dan niet ons te contacteren. Wij zullen u graag begeleiden tijdens deze overgang naar een volledig digitale boekhouding.

Openingsuren

Ma     8u30 - 17u   
Di       8u30 - 12u / namiddag op afspraak
Woe   8u30 - 17u
Do      8u30 - 12u / namiddag op afspraak
Vrij     8u30 - 17u
Za      gesloten
Zo      gesloten

TOP