Fiscaal Kantoor Van de Voorde-corona

Door de ingrijpende maatregelen omtrent de veiligheid en welzijn van onze klanten en medewerkers zijn we ondertussen al voor de derde week op rij aan de slag in ons “thuiskantoor”.

Bij vragen kan u ons altijd bereiken op het algemeen nummer en u zal automatisch worden doorgeschakeld met één van onze medewerkers.

Indien u ons niet onmiddellijk aan de lijn krijgt, stuur ons dan gerust een mailtje naar info@fiscaalkantoorvandevoorde met de vraag u terug te bellen en dan bellen wij u zo spoedig mogelijk terug.

Uw facturen kan u digitaal aanleveren via Clearfact of indien u uw documenten toch nog op papier wenst binnen te brengen, kan u deze afgeven in de voorziene doos aan de ingang van ons kantoor.

Indien u uw documenten wenst op te halen, gelieve ons dan eerst te verwittigen zodat wij uw dossier kunnen klaarzetten.

Voorlopige worden fysieke meetings ook uitgesteld en kunnen deze alleen doorgaan via video-conference.

Via een eenvoudige link  kunnen wij makkelijk documenten delen.

Uiteraard blijft onze dienstverlening verder lopen en zien wij het als onze plicht om onze klanten door deze speciale tijden te loodsen.

Wij volgen de situatie op de voet en staan voor je klaar om je met raad en daad bij te staan!

Blijf vooral niet bij de pakken zitten, maar gebruik je extra tijd nuttig!

Out of the box                     video-conference

Efficiënter organiseren

Digitaliseer                                       future proof

Online verkoop

Zorg ondertussen goed voor jezelf en voor elkaar!

Met vriendelijke groeten,

Jouw fiscaalkantoorvandevoorde-team!

TOP